hehehe... hampez tahap cipan tergolek.... Adake patut!!! Heran btol kat opis aku nih aa.... Mcm2x perangai ada..... tp, opis tmpt keje, nak wat camna....

Arih nih aku bangun awal....Kirer awal jugak laa.... around 6.30am... slalunyer terlajak pukul 7.30am.... Pas mandi + solat, sarapan ngan nestum... hehehe... Best gak bangun awal pepagi nih.....

Tiba-tiba, isk.. apehal lak teringin nak makan nasik lemak?? Heran, adakah ini dilema kalu bangun awal pepagi? mesti nak sarapan yg best2x... Around 7.12am, terus pegi beli nasik lemak... Area West Country.. Sodap ooo nasik lemak dia.. plus rendang, around RM1.50. Nih nasik lemak peberet kat pejabat aku jugak... Slalunye kalu diorang nak wat makan2x keee.... jamuan ke.. kalu nak nasik lemak, aku yg kene beli. Sodap + murah.

Sampai opis pukul 7.40am.. Awal nya aku, orang pon takde lagi... Kalu nak taulaa... arih nih bos aku outstation.. Best giler.... nyaman + tenteram opis aku....pastu ada pegawa lain plak cuti MC... hehehe... best-best... Tapi keje banyak la jugak... mana taknya, dlm Sept, 26 ada syarahan perdana. Bz sket... prepare tu laa.. nih laa.... aku tak siapkan lagik mmedia presentation ni.... oklaa.. aku nak buat mende tu sekarang.. nanti tak cukup ayat kalu diorang tanya mende nih.. Ok.. calu

Comments