Bangi Chicken House

Semalam nih perancangan aku...

9pm - 10pm : Joging / workout
10pm - 11pm : Laundry time (heheh.. stok seminggu)

Dalam rushing nak ke fitness centre... tetiba aku rasa lain macam jaa kaki aku.. Nak tau? Sbb aku tak pakai kasu sukan... Kalu tak pakai kasut sukan, macam mana aku nak joging / workout.. Hampeh lawak tahap gaban sungguh....

Akhirnya.. terus laa aku pie rumah membe aku dulu utk basuh baju.. Bila aku sampai diorang takda kat umah sbb diorang semua dah keluar makan. Hampeh lg. Aku call laa. Diorang lepak kat Bangi Chicken House.. Mana tu? Aku pun tak tau..

AKu pun pergi laa ke tempat restoran tu.. Bangi Chicken House...JUmpa la diorang tgh lepak2x kekenyangan. 1st impression aku, erk... Fastfood kee? Ayam goreng kee? Macam tak best la plak.. Tp lepas aku tgk menu dia.. ish, mcm best la plak.. aka Kenny Rogers. Murah pun murah... sedap pun sedap... kira berbaloi aa...

Pada mulanya aku malas nak makan... tp bila tgk mcm sedap.. aku amik laa set quater dia.. OK aaa...ayam quater+rice+2 side dishes... + air ice lemon tea.. dlm RM9. Rasa pon orait..

Kalu korang nak pie.. silakan aaa... nih peta tempat dia. SIap ada blog site.. http://bangichickenhouse.blogspot.com


Comments