Selsema

Adeh... hari ni (Rabu, 25 Julai 2007), aku rasa macam kena selsema la plak... Pepagi je dah berair idung aku. Kat opis lagi la merana... sojuk opis aku... dah 3 layers baju aku pakai... still sojuk n berair je idung aku. Tak bleh jadi...aku kena buat sesuatu nih..

Petang tu aku pi joging... mau laa 30 minit.. then sambung sebelah malam ada latihan taekwondo jam 8.30-11.00pm. Hahaha. sekarang aku rasa orait sket.. penin takda, n selsema pon dah macam orait. Sekarang aku rasa lega sket.....hmmm. nak mandi ke malam2x nih? badan macam hanget jee sbb training...

Mandi je laaa.. huhuhuhu.. sojukkk.

Comments

Anonymous said…
Kesian abg ondel2 kita demam selsema..berjangkit ler tu...makan ubat minum..air suam byk..uhhuuh..dan jgn lupa paracetamol
ijamlaa said…
tq pyro... huhuuhuhu.. terharu. wakakakaka