Maskahwin Yang Hilang

Pagi tadi aku teringat tentang kawan aku yang membuat sebuah buku eBook. Tentang perkahwinan. Ya.... !! Tentang perkahwinan. Kenapa pagi-pagi nih aku sebut tentang perkahwinan.



Maklumat Lanjut

Hhehehe... dah gatal nak kawen kot aku nih. Oklaa... aku ceritakan buku nih mengenai apa. Buku nih mengenai perancangan untuk melaksanakan perkahwinan impian anda. Bagaimana hendak menguruskan kewangan anda. Bukan untuk menguruskan badan anda tau.

Diterangkan serba serbi mengenai apa yang patut dilakukan oleh orang-orang yang macam aku nih.. (yang dah terasa patut kawen.. kih kih kih) eg: saving, tips elakkan pembaziran wang dan lain-lain.

So, sila dapatkan buku ebook ni lekas... supaya korang semua dapat berkahwin tanpa halangan.....

Adios.. selamat berkahwin...

Comments