Happy Sunday

Have a good Sunday.....

Erk... Adakah hari Ahad korang indah dan bahagia? Disulami dengan segala keceriaan dan gelak tawa? Ditemani oleh insan juga kawan-kawan yang membahagiakan? Jika sedemikian rupa, baguslah.. Memang manusia memerlukan kebahagian dan juga teman-teman. (Tak kira laa... keluarga ke.. sahabat kee, kekasih ke.... hemohhemoh kee...)

Baiklah... aku nak ceritakan tentang hari hujung minggu aku..... Kita mulakan sekarang...10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, ....1....


Hari Jumaat (28 Mac 2008)
5.30 pm - Logout.. Cau... Horee.... Invitation letter aku dah keluarkan... Yepeeee

6.00 pm - Sampai umah. Buka baju (Hmm.... apa tengok2...Auratlaaa..)

6.30 pm - On laptop, On tv (TV bisuku), surfing laa apa yg patut.

7.30 pm - Woit... Azan dah bergema kat luar tuuu... (Insapppp...)

8.00 pm - Hmm... surf.. chat...tgk tv

8.30 pm - Adeh.. lapooooo. Roti bakar adalah pilihanku.. (Diet laa konon... padan muka.. dulu dah kurus, pehtu makan tak ingat dunia.... insappp)

2.00 am - Tidooo (huhuhuhuhuhu....)

Hari Sabtu (29 Mac 2008)
6.30 am - Apa ni bising2x... Huhuhuhuh.. Alarm aku berbunyiii... Huuuhuhuh

9.30 am - Adeh... panaslaa... patutlaa... aku tido sebelah tingkap daa.... Nak sambung tido... tak leh.. panas.. (kuang3x)

10.00 am - On laptop.. mmmm.. Apa citer menarik aaaa....

12.30 noon - Lapooo laa... Jom mandiiiiiiii dan kuar lunch.

2.00 pm - Hmm.. nak buat apa aaa... Intenet je laaa

Nota: Masa diantara ni.. aku tidooo... bangun... solat, tidoooo.. makan roti.. Hahahahah

8.30 pm - dah siap mandi.. makan roti bakar lagi.. (huhuhuhuhu.... Aku bukan tade duit tau... baru je gaji... tp konon2x diet laa.. Nyampah)

2.00 am - tidoooo.... depan laptop... Kuikuikuikui..( sori aa geng.. sapa2 yg ping aku lepas 2am aku tak layan)


Hari Ahad (30 Mac 2008)
6.30 am - Adeh... bunyi bising apa niii..Hm..alarm aku bunyi lagi.

9.00 am - Waa.... pagi yg gelap.. kini sudah cerah. On laptop.

12.00 noon - mandi.. kuar pi lunch, beli barang2 sket... potong rambut.. (ke gunting rambut?)

Now.. taip blog la mangkukkk... wakakakaka

Disclaimer: Ni aku sengaja membosankan diri aku pada hujung minggu kali ni. Maleh nak kuar n segala...Baik kan aku..

Comments