Bali - Day 3 - Part 2 - 18 May 2008

Bersantai di Kuta.



Apa nama jalan tak ingat daaa...


Yea.... pilih-pilih.. jgn tak pilih.. Rph 650 000.00 shj.


Akhirnya aku sambar Yukon. Rph 650 000.00 je.. (kopak aaaaaa poket, aku sbb aku bawak cuma Rph1 000 000.00)


Bergaya bersama kasut Yukon (aku punya yg kaler itam) dan Hidro (izwan punya kaler putih Rph 600 000.00)



Bersantai di The SailFin Restaurant, The Wave. Syok aaa dengar lagu2 best berkumandang.


Our stater.... Bun + butter. huhuhuh ... tak kenyang aa ni..


Lari masuk ke bahagian dalam restaurant sbb kat luar hujan lebat... Paneh laa plak kat dalam ni. Management kate aircond rosak.. Hampeh tol.


M.... cun gak.


Ni je yang kitorang mampu makan. Menu lain semua ada chicken & Beef.. tak berani order maaa.


Nampak sangat kebulur... Tu dia.. licin.... siap tambah order.


Posing tayang kasut Crocs baru beli kat kedai bawah restaurant. huhuhuh


Time ni aku bergambo sorang. Diorang semua dah nun kat depan. Tetiba jee diorang pusing nampak aku bergambo.. akhirnya semua pakat bergambo kat tmpat sama.. hahaha


Ini le hasilnya...

Comments